Βιτσέντζος Κορνάρος – Διονύσιος Σολωμός: Η χρήση λογοτεχνικών παραδειγμάτων του 16ου και 19ου αιώνα στη διαπολιτισμική εκπαίδευση με βάση τα νέα Αναλυτικά Προγράμματα

Marina Rodosthenous-Balafa, Αφροδίτη Αθανασοπούλου

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Original languageGreek
Title of host publicationΔιαπολιτισμικός διάλογος στην Εκπαίδευση: Θεωρητικές προσεγγίσεις, πολιτικές πεποιθήσεις και παιδαγωγικές πρακτικές, επιμ. Παναγιώτης Αγγελίδης και Χριστίνα Χατζησωτηρίου
PublisherΔιάδραση
Pages379-419
Publication statusPublished - 2013

Cite this