Ο θάνατος μέσα από τη Φιλοσοφία και τις θρησκείες - The concept of death in Philosophy and Religion

Translated title of the contribution: The concept of death in Philosophy and Religion

Research output: Contribution to conferencePaperpeer-review

Abstract

Η εισήγηση αφορά στις ποικίλες θρησκειολογικές όψεις του θανάτου (αλλά και της ζωής), όπως αυτές εμφανίζονται μέσα από διαφορές και ομοιότητες μεταξύ των 7 λεγόμενων μεγάλων θρησκειών: Ιουδαϊσμού, Χριστιανισμού, Ισλάμ, Ινδουισμού, Βουδισμού, Ταοϊσμού, και Κομφουκιανισμού. Η εισήγηση θα αρχίσει με την προσέγγιση του περί θανάτου ερωτήματος στις αρχέγονες θρησκείες γηγενών πολιτισμών. Εν συνεχεία, θα συνοψίσει τις διάφορες μεταφυσικές ερμηνείες του ερωτήματος στις 7 μεγάλες θρησκείες. Εν κατακλείδι, το εκούσιο ερώτημα της ποικιλόμορφης διαλεκτικής εκδήλωσης του θείου στο περί θανάτου θρησκειολογικό βίωμα παραμένει αεί ανοικτό. Εντούτοις, η πορεία που θα ακολουθήσουμε θα εστιαστεί στη φαινομενολογία ενός κοινού παρονομαστή μεταξύ όλων των θρησκευμάτων που αφορά στην αθανασία της ανθρώπινης πεμπτουσίας. Η αθανασία φαίνεται να αποτελεί το κύριο και καίριο σημείο ερμηνείας του εκάστοτε θρησκευτικού βιώματος και οραματισμού, θεολογικού ή/και θεοσοφικού στοχασμού.
Translated title of the contributionThe concept of death in Philosophy and Religion
Original languageGreek
Number of pages22
Publication statusUnpublished - 20 Jan 2018
EventΠροσεγγίζοντας τις έννοιες της απώλειας και του πένθους - ο ρόλος των εκπαιδευτικών: Approaching the concepts of death, loss, and grieving – the role of the educator - Pedagogical Institute of Cyprus, Nicosia, Cyprus
Duration: 20 Jan 201820 Jan 2018
Conference number: 2
http://www.pi.ac.cy/pi/index.php?option=com_content&view=article&id=2012:-l-r&catid=34:2010-06-02-08-27-34&Itemid=65&lang=el

Conference

ConferenceΠροσεγγίζοντας τις έννοιες της απώλειας και του πένθους - ο ρόλος των εκπαιδευτικών
Country/TerritoryCyprus
CityNicosia
Period20/01/1820/01/18
Internet address

Fingerprint

Dive into the research topics of 'The concept of death in Philosophy and Religion'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this